Let her go.
Publicerat den

           
 Bilden beskriver väldigt väl hur jag känner. Mitt humör och mina tankar pendlar hela tiden och gör mig förvirrad. I ena sekunden känner jag mig megasupercpglad och i andra så känner jag mig så låg så att jag har lust att mura in mig själv i en vägg eller något. Men jag börjar stå stadigare nu känner jag. Även om marken gungar så står jag kvar. Jag pluggar matte(ett ämne som borde gå och dö lite lätt), dricker kaffe och pratar med fina vänner. Imorgon ska jag till min fina Louise(bilden) och vi kommer säkert att ha det myys som vanligt! 
 
Hihi tänkte passa på att tacka för att ni fortsätter att kolla in på bloggen då och då och lämnar så fina kommentarer! Det är värt hur mycket som helst! Så en massa kärlek till er!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?