She thinks she's made ​​of candy.
Publicerat den

                    
Saknar min fina systra mi!<3
Jag måste verkligen ha tappat vettet på riktigt! Har bestämt mig för att inte äta några sötsaker alls före skolavslutningen i juni. Jaha tänker ni, vad är problemet? Problemet är att jag är ett sockermonster som älskar att fika, äta choklad och allt annat mumsigt! Min fikasjäl vrålar att jag är trög. Jag är beredd att hålla med. Men jag ska klara det!



Shemiiiiliaaaa

HAH, håller nog med din fikasjäl lite Manda, men du är stark du! Bestämde mig för att inte äta choklad för ett litet tag sedan (typ en vecka) och tror du inte att jag satt där två dagar senare med en (rad) chokladbit(ar) i handen? Kan iof ha varit för att jag har en chokladgömma i en skrivbordslåda...

*brister ut i sång* "Sockermonster är vi allihopa, allihopa, allihopa..."

Saknar dig! ;)

Svar: Haha tack Emilia! Lätt hänt, vårat skafferi har aldrig varit så lockande som nu! ;) "Sockermonster är vi allihopa, allihopa, allihopa...,JAG MED!" :D
Saknar dig med! :)
Amanda



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?