Och människorna blev som vargar.
Publicerat den

Tog en bild på mig själv. Gjorde naturligtvis en ful min. Tog bort bilden. Så ni får inte se en bild på mig, utan på min kiwi istället! 
Hittade ett par nya löparskor, ett armband, en ögonbrynspenna, ett par tights och världens finaste militärmönstrade jacka som jag bara älskar! Lite oversize, bomberjacksliknande som var på rea, bättre kan det knappast bli! Åt även kinamat idag igen(kommer nog att förvandlas till en kines snart?) och kollade på presentkortsregn. Människor blev som galna, knuffades, slängde sig på varandra, skrek och höll på att mosa varandra för några presentkorts skull. Mycket märklig värld vi lever i om ni frågar mig!



Sanna

Hejsan Amanda :)
Nu är två vinnare dragna i veckans blogg, kika in om du blev en av de och anmäl dig gärna igen, även vinnare får vara med igen :)
http://fotbollssanna.blogg.se/2013/april/veckans-bloggar-ny-omgang-2.html#comment

Svar: Hej Sanna! Å tack så jättemycket! :D
Amanda



URL: http://FotbollsSanna.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?