Vart är rättvisan?
Publicerat den

(Bild från praon)
Idag skulle vara min sista dag på praktiken. Det skulle ha varit en kul och kort dag och de skulle fira av mig eller vad de kallade det. Jag skulle sluta halv två och sedan skulle jag glad som en lärka över att ha klarat av fem veckors praktik på en förskola bege mig in till stan för fredagsmys med Julia. Först skulle vi ha ätit och skvallrat och sedan skulle vi ha gått på bio. På lördag skulle jag åka till Louise och ha det megamysigt med en massa gott,kanske pulkaåkning och så skulle jag ha sovit hos henne. Det blev inte så. Istället ligger jag hemma i sängen och svettas pågrund utav feber och snörvlar. Huvudet känns som om att det ska gå i bitar och det känns som om någon har kört över mig med en buss. Nu ska jag snart tvinga min låtsaspappa att köra in mig till byn så att jag kan köpa godis. Måste tröstäta lite. Och nej,jag är inte bitter....!



palleh - en galen brud

Verkar som att planerna krashade helt.. Krya!
Allt bra annars då?.. Om man bortser från febern :)

Svar: Ja det gjorde de verkligen! Tack så mycket fina du!Jodå,annars är allt bra! Hoppas att allt är toppen med dig!
Amanda



URL: http://www.nattstad.se/palleh


❤ w i l m a ❤

Åh vad kul att du är med i tävlingen!
Lycka till ❤ och kolla gärna in imorgon för fler tävlingar :)

Svar: Tack! :)
Amanda



URL: http://wilmalinneas.webblogg.se


Amalia

Kika in hos mig, ny tävling varje söndag!
skriv gärna en kommentar eller två!
puss



URL: http://amalias.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?