Och så sitter jag här med min tekopp.
Publicerat den

Får börja med att säga förlåt för att jag inte har bloggat. Har fått kommentarer om det och jag vet, förlåt. Men det blir så när skolan börjar. Vi har ett riktigt rumpnisseschema där vi går sent varje dag(att vara i skolan till halv fem är inte okej,okidoki?!) nästan och jag fick ett underskåp. Mm, då förstår ni läget. Nej men det är kul att skolan har börjat igen på sätt och vis. Men jag hann bara gå i en vecka innan jag blev sjuk, och nu sitter jag här hemma med gosekläder och världens halsont. Jag har börjat dricka te i mängder(det som jag dissade för bara någon vecka sen menmen, skönt för halsen och rätt mysigt faktiskt!). Just nu hoppas jag bara att jag ska bli frisk till lördag för då blir det mys med mina bästa. Nu måste jag göra mina två inlämningar som ska vara färdiga imorgon, vi hörs snart igen!



Johanna

Åh vad mysigt med en kopp te och en bok! Och den där boken har jag inte sett förut, måste kollas upp :D

Svar: Ja det tycker jag att du ska göra,den är superbra! :D
Amanda



URL: http://nnnaa.blogg.se/


Fatma

den boken vill jag läsa :)

Svar: Den är riktigt bra! :)
Amanda



URL: http://fatmas.blogg.se/


ExklusivaMoi

HAHHAHHAA... vänta tills men är förpliktligt till jobbet, när man väl får ett vill säga =P...då tar jobbet all sin kraft å tid!

Annars har man sj vart upptagen med att också vara sjuk, BUHUUU *självömkning DeLux* Varit brutalt handikappad stum i 3 dagar och igår kunde jag hes kraxa mig fram men ville å vill fortfarande bara vara käft!! En riktig räv i halsen som man vill ta en stor fet rasp å köra in i strupen på mig, HAHHAHAHA... Men efter regn kommer solsken ffs!

Have a nice and take care out there *hugs*



URL: http://exklusivamoi.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?