Julia och Amanda.
Publicerat den

     
 
Har varit hos min favoritsyster Julia och myst en massa. Dansat i hennes dubbelsäng till Mamma Mia-skivan och sjungit i hårborstar, pratat, knasat, tagit kort, och kollat film har vi bla gjort. Fick dock höra att jag typ hade mosat henne inatt(haha,det kan inte vara lätt att sova jämte mig!),men hon överlevde ju som tur var! Har haft det megamys och jag hoppas att ni har haft det lika bra!



Juliaaa

Min fina syster! Haha ja mega mys har de varit!!:) men nästa gång kan du hålla dig till din sida av sängen ;) thihi! Tack för att du räddade mig lite på kvällen..:)

Svar: Hihi ska försöka!! ;) Allt för dig! :)<3
Amanda



URL:


ida munther

sv; tack fina du! :)

Svar: Varsågod! :)
Amanda



URL: http://iidaidas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?