Lilla My-knut och lite ångest över att det är måndag imorgon.
Publicerat den

Foto:Louise
Ibland så bara tappar man tron på mänskligheten.Människor slutar aldrig att förvåna mig.
 
Sommarplanerna blir bara fler och fler och jag jag tror att detta sommarlovet kommer att bli riktigt fint! Sitter för övrigt och har lite ångest över att det är måndag imorgon(om jag fick ta bort en enda dag så skulle det vara måndagen, man kommer knappt ur sängen på måndagar om man heter Amanda och man vet att man har en hel vecka framför sig innan det blir helg igen!) men sitter och tröstar mig med vaniljyoghurt blandat med frukt så det funkar ändå.



Louise

Men på torsdag smäller det :D

Svar: Haha jajemän! :D
Amanda



URL:


Sara Ekman

mysigt :)

Svar: myyys! :)
Amanda



URL: http://aamaziing.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?