That should be me, making you smile.
Publicerat den

      
Mitt sanna jag syns nog mest på bild nummer ett, jag kan inte gå förbi en spegel eller bli fotad utan att jag gör någon vacker min. Fina skåp i bakgrunden va? De är härligt blåa och så typiska för min skola,urrk man vill ju bara kasta något på dem så fula är de! Vet ni vad jag ska göra på lördag?? Jag ska vara en utav modellerna på en modevisning! Hihi det pirrar lite i magen kan jag säga! Bilder ska jag ta såklart så att ni får se hur jag såg ut! Imorgon är det genrep och jag ska testgå i högklackat antagligen(hade velat ha mina converse så att jag stod stadigt på jorden så att säga när man ska bli filmad och allt!), undrar hur det kommer att gå...äsch nä,nu ska jag gå och gräva ner i nojjan i någon creme fraicheburk! Puss



J O Y ▲

sv: Åh men du är fin ju!

Svar: Hihi tack snälla du!
Amanda



URL: http://joysilver.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?