När man hoppar från kanten,från den svåraste branten är det värt alla sår.
Publicerat den

       
En fin bild från i höstas som får mig att le.
 
Vet ni en sak som jag verkligen är dålig på? På att raka benen utan att skära mig! Mina ben är ALLTID fulla av små skärsår(den som kom på påfundet att ha idrott varannan dag förtjänar en spark i baken!-eller så kan man köpa nya längre byxor Amanda...men jag gillar att ha mina pumashorts på idrotten!Så,slut på min inre diskussion!) så folk borde undra vad jag egentligen gör på fritiden. Men ni som läser det här vet sanningen nu iallafall. Sanningen är att jag måste vara världens klantigaste människa helt enkelt. Iallafall när det gäller att raka benen.Varför föddes jag inte som kille? Detta var dagens i-landsproblem! Tjoflöjt!
 



FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P



URL: http://flizanlizan.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?