Ge inte upp förrens du vet att spelet är helt förlorat.
Publicerat den

        
Jag hatar, verkligen hatar när saker inte blir som man har tänkt sig! / Jag tycker det är lättare att umgås med killar oftast. / Tacos är en rätt som jag aldrig tröttnar på! / Tre favoritplagg i min garderob just nu är min jeansjacka, min militärväst och alla stickade tröjor. / Disneylåtar är faktiskt rätt bra om ni frågar mig! / Jag har nog någon konstig ämnesomsättning för jag är hungrig hela tiden nästan! / En sak jag inte klarar mig utan är nog min mobil tyvärr.



Lollo!

Protest! Om du inte klara dig utan din mobil, varför kan du inte svara snabbt då? ;) hehe

Svar: Haha jag svarar oftast snabbt knäppo! ;)
Amanda



URL:


Alva

Jätte fin blogg ! :) Kika gärna in min blogg om du har lust och va gärna med i min veckans blogg som finns längre ner på bloggen ! :

KRAM

Svar: Nämen tack snälla du och detsamma! :) Kram
Amanda



URL: http://alvastohlt.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?