Ta min hand så lämnar vi allt.
Publicerat den

Ditt namn? Amanda
Födelseår? 1996
Hur lång är du? 1.64 kanske? (om jag har tur!)
Spelar du något instrument? Nepp
Dina första tankar när du vaknar? "Neej, jag somnade ju just!"
Är du hungrig? Naj
Vart befinner du dig just nu? I min säng
Biter du på naglarna? Nej, men inte växer de för det!
Vad är du bra på? E... på att skratta?
Är du singel? Ja
Vem är snyggast? Hihi
Vad vill du ha just nu? En kram av någon fin
Ditt mål i livet? Att ha så kul som möjligt!
Rädd för? Trånga utrymmen, spindlar och mörker
Har du körkort? Räknas ett symanskinskörtkort från när jag gick i trean?
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emma. Eller Linus om jag hade varit en kille
McDonalds el. Burger King? McDonalds lätt!

Sjunger du? Ja, hela tiden typ.
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? Ja
Är du en hälsogeek? Skulle ljuga om jag svarade ja!
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast så
Skorna du hade på dig idag? Converse
Grönan eller Liseberg? Har aldrig varit på Grönan, så får säga Liseberg!

Kläder du hade på dig idag? Jeansskjorta, svarta jeans och bruna converse

Favoritfärg på kläder? Ljusgrått och svart
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vill ha en massa nya kläder!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika varje månad
Tatueringar du har? Inga(än!)
Piercingar du har? Zero
Har du glasögon? Nein
Hur ser din plånbok ut? Svart
Din perfekta Pizza? Tomaso med vitlökssås!(skinka,räkor,ost,tomatsås)
Favoritårstid? Våren
Favoritmat och dryck? Kinamat och pepsi
Favoritdjur? Hade varit coolt att svara typ elefant, men är ju lite tråkig så säger hund.
Favoritparfym? Beyonces Heat luktar gottigott!
Vad köpte du senast? En ny foundation kanske?
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Amanda(Så lamt det såg ut i text!)
Hur svarar du i mobilen? Bros på vem som ringer!

Vem ringde du senast? Mamma

Sov du ensam inatt? Ja
Vem sov du senast hos? Louise
Vad gjorde du kl 08 imorse? Hade samhäll
Vad gjorde du för 15 min sedan? Drack juice
Det sista du sa högt? Haha jajemän
Det senaste någon sa till dig? Men heej
Vad har du druckit idag? Juice, vatten och apelsinmer
Vad var det senaste du åt? Flingor
Vad är det för färg på din ytterdörr? Nån tråkig brun/röd
Vad är det för väder hos dig nu? Kolmörkt och plusgrader
Godaste glassmaken? Viol eller polkagris. Melon sitter ju inte heller helt fel
Sover du tungt? Ja oftast
Drömmer du mardrömmar? Nej, inte ofta iallafall
Vad ser du om du tittar till höger? Min New-Yorkvägg
Vad ska du göra härnäst? Duscha
Humör just nu? Trött och glad kexchoklad!
Favoritgodis? Choklad tror jag
Sommarplaner?  Jobba förhoppningsvis, åka till Göteborg mm
Hur många kuddar sover du med? Två
Morgon eller nattmänniska? Morgon tror jag
Har du dåligt morgonhumör? Nja, ibland

Är du kittlig? På vissa ställen
Snarkar du? Kanske?
Stjärntecken? Kräfta
Stökigt el välstädat? Välstädat
Längtar du mest efter just nu? Sportlovet kanske
Vad väntar dig om 10 år? Då har jag ett bra jobb, en ursnygg kille och kanske en bebbe på g?
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Melontuggumi och vaniljsocker
Saknar du någon nu? Ja
Vill du ha barn? Ja!
Längtar du till din nästa födelsedag? Längtar och längtar, 17 är ju en rätt värdelös ålder!
Är du snäll? Mot dem som förtjänar det!
Är du blyg? I vissa situationer men oftast inte.
Tycker du att du har fin dialekt? Nja, småländska och blekingska blandat är väl ingen tiopängsdialekt direkt!
Syskon och deras ålder? Marcus, 10 år.
Tycker folk du är snygg? Vet inte, fråga dem!

Har du använt någon hårprodukt idag? Jupp,hårspray

Vad sover du i? Stora gosiga t-shirts.

Har du bråkat med någon idag? Nepp

Vad har du för planer till helgen? Shoppa med Louise och plugga matte.
Är du sugen på något nu? Choklad hade ju inte suttit fel
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja
Vem får en kram? De jag tycker om!
Brukar du läsa horoskop?  Haha ja, i alla tidningar typ!
Sängstorlek? Vet inte,men hade inte tackat nej till en större direkt!
Vad såg du senast på tv? Något gammalt avsnitt av CSI

Vad är det bästa du vet? Folk som får mig att må bra!

 




Louise <3

Du ska få en kram av någon fin i mon :D Fast du fick väl en idag?? ;) thihi

Svar: Mysig dag som vanligt! :D Hihi ;)
Amanda



URL:


Kajsa

Hej ha en bra dag.

Svar: Hejhej :) Detsamma!
Amanda



URL: http://spystina.blogg.se


▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tusen tack :)

Svar: Varsågod! :)
Amanda



URL: http://linaphoto.blogg.se/


Ida

Vilken rolig lista=)

Svar: Hihi kul att du tycker det! :)
Amanda



URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?